بسیار خب

قوانین و مقررات:

  • ارسال تیکت بدون درج عنوان و توضیح کافی و شفاف بدون پاسخ بسته میشود در ارسال تیکت از عناوین مناسب و توضیحات کافی استفاده بفرمایید .
  • لطفا پس از ارسال تیکت منتظر پاسخ تیم پشتیبانی باشید و از ارسال چند تیکت پشت هم ، اعلام در بخش گفتگوی آنلاین سایت ، تماس با دفتر اجتناب بفرمایید تا در روند رسیدگی به تیکتها خللی ایجاد نگردد و پاسخ دهی در سریعترین زمان ممکن انجام گردد .
  • در صورتیکه مشکل مطرح شده شما رفع شد لطفا تیکت را ببندید و برای سوالات جدید خود حتما تیکت جدید باز بفرمایید ارسال مجدد در تیکت قبلی بدون پاسخ باقی میماند و رسیدگی نمیگردد.
  • پشتیبانی رایگان شامل تمامی محصولات خریداری شده از ما به مدت یک سال پس از خرید میباشد این پشتیبانی شامل مشکلاتی که کاربران طی این زمان برای قالبها ایجاد میکنند نمیباشد و تنها شامل مشکلاتی است که در قالب وجود دارد.
  • پشتیبانی تیکتها به صورت 24 ساعته انجام میشود لطفا با شکیبایی خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
  • سوالات مرتبط با ویرایش قسمتهای مختلف قالب نیازمند ارسال دسترسی وردپرس و ادرس سایت میباشد اگر سایت شما در لوکال میباشد پس از انتقال به هاست و امکان بررسی پشتیبانی اعلام بفرماید بررسی شود.
  • سوالات مرتبط با بالا نیامدن سایت ، نصب نشدن ، نمایش خطا در سایت نیازمند ارسال دسترسی هاست و مسیر اتصال به هاست میباشد در صورتیکه قصد ندارید این موارد را وارد نمایید لطفا تیکت ارسال نفرمایید.
  • در صورتیکه مسئله شما حل شد لطفا از ارسال پیام های تشکر خودداری بفرمایید و تنها تیکت مربوطه را ببندید.
  • سفارشی سازی ، تغییر در کدهای پیش فرض برای ایجاد طرح دلخواه شما با هزینه امکان پذیر است .